Kenmerken |
Voordelen |
Gespreksgeluid van 55-60 dB (op 1 meter afstand gemeten) blijft in de balie. |
- Wachtende cliënten kunnen niet meeluisteren.
- Andere cliënten aan de balie kunnen niet meeluisteren.
- De PrivacyBalie faciliteert geconcentreerd werken aan de balie.
- De enige oplossing tot dusver die beantwoordt aan de wettelijke verplichting de privacy aan de balie te waarborgen.
|
Indien gewenst schermt glasfolie de balie op ooghoogte af voor andere cliënten. |
- Wachtende cliënten kunnen niet meekijken.
- Andere cliënten aan de balie kunnen niet meekijken.
- Apotheekmedewerkers in de PrivacyBalie hebben zichtcontact met hun collega’s en ook met een groot deel van de apotheek.
|
De PrivacyBalie bevat actieve ventilatie die met een afstandsbediening wordt aangestuurd. |
- Ook tijdens warme dagen kan de PrivacyBalie prima gebruikt worden.
|
De PrivacyBalie is bijna helemaal van glas. |
- Zo transparant als mogelijk om zicht te kunnen houden op de omgeving.
|
De deur van de PrivacyBalie draait naar binnen open. |
- Bij het openen van de deur is geen extra ruimte vereist.
|
Spreekkamer aan de balie. |
- Het gespreksproces verloopt sneller dan met een reguliere spreekkamer: het apart nemen van een cliënt gaat razendsnel door het sluiten van de deur.
- Extra spreekkamer(s) aan de balie.
- Spreekkamer(s) voor apotheken die over weinig ruimte beschikken.
- Cliënten zien dat de apotheek cliëntencontact serieus neemt: de spreekkamer wordt een veelgebruikt onderdeel van de apotheek.
- Apotheekmedewerkers zien dat de apotheek cliëntencontact serieus neemt en aldus worden ze extra gestimuleerd om actief mee te doen.
|
De PrivacyBalie wordt in 1-2 dagen over een deel van de bestaande balie van de apotheek geplaatst. |
- De bestaande balie van de apotheek blijft bestaan.
- In 1-2 dagen kunt u de privacy aan de balie écht waarborgen.
|