Kenmerken en voordelen PrivacyBalie

Kenmerken Voordelen
Gespreksgeluid van 55-60 dB (op  1 meter afstand gemeten) blijft in de balie.
  • Wachtende cliënten kunnen niet meeluisteren.
  • Andere cliënten aan de balie kunnen niet meeluisteren.
  • De PrivacyBalie faciliteert geconcentreerd werken aan de balie.
  • De enige oplossing tot dusver die beantwoordt aan de wettelijke verplichting de privacy aan de balie te waarborgen.
Indien gewenst schermt glasfolie de balie op ooghoogte af voor andere cliënten.
  • Wachtende cliënten kunnen niet meekijken.
  • Andere cliënten aan de balie kunnen niet meekijken.
  • Apotheekmedewerkers in de PrivacyBalie hebben zichtcontact met hun collega’s en ook met een groot deel van de apotheek.
De PrivacyBalie bevat actieve ventilatie die met een afstandsbediening wordt aangestuurd.
  • Ook tijdens warme dagen kan de PrivacyBalie prima gebruikt worden.
De PrivacyBalie is bijna helemaal van glas.
  • Zo transparant als mogelijk om zicht te kunnen houden op de omgeving.
De deur van de PrivacyBalie draait naar binnen open.
  • Bij het openen van de deur is geen extra ruimte vereist.
Spreekkamer aan de balie.
  • Het gespreksproces verloopt sneller dan met een reguliere spreekkamer: het apart nemen van een cliënt gaat razendsnel door het sluiten van de deur.
  • Extra spreekkamer(s) aan de balie.
  • Spreekkamer(s) voor apotheken die over weinig ruimte beschikken.
  • Cliënten zien dat de apotheek cliëntencontact serieus neemt: de spreekkamer wordt een veelgebruikt onderdeel van de apotheek.
  • Apotheekmedewerkers zien dat de apotheek cliëntencontact serieus neemt en aldus worden ze extra gestimuleerd om actief mee te doen.
De PrivacyBalie wordt in 1-2 dagen over een deel van de bestaande balie van de apotheek geplaatst.
  • De bestaande balie van de apotheek blijft bestaan.
  • In 1-2 dagen kunt u de privacy aan de balie écht waarborgen.